Vieningas klientų aptarnavimo centro (VKAC) projektas

VIENINGAS KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO (VKAC) PROJEKTAS

Gyventojų dėmesiui!

Siekdami pagerinti asmenų aptarnavimą, teikiant komunalines paslaugas ir taupant gyventojų laiką, nuo 2021 m. balandžio mėn. įdiegtas vieningas gyventojų aptarnavimo centras. Šis centras suteikia galimybę aptarnauti vienoje vietoje šių įmonių klientus:

  • UAB Molėtų švara (atliekų tvarkymas ir pastatų administravimas);

  • UAB Molėtų vanduo (vandens tiekimas ir nuotekų tvarkymas);

  • UAB Molėtų šiluma (šilumos tiekimas).

Šiame centre yra įdiegta vieninga gyventojams ir įmonėms suteiktų komunalinių paslaugų atsiskaitymo, aptarnavimo ir informavimo sistema:

  • kuri administruoja ir pilnai surenka duomenis apie įvairių tipų teikiamas paslaugas vartotojams;

  • gyventojams ir įmonėms pateikiama viena – visų trijų įmonių paslaugas apjungianti - sąskaita;

  • vieningą sąskaitą galima apmokėti tiek per Savitarnos portalą https://savitarnamoletai.mokesta.lt/ , tiek per elektroninę bankininkystę (SEB, Swedbank, Luminor), tiek per savitarną, tiek per Perlo ar Maximos terminalus;

  • jos pagalba yra kontroliuojama ir valdoma atsiskaitymo už suteiktas paslaugas eiga;

  • formuojamos ataskaitos, kurios leidžia priimti sprendimus, didinant atsiskaitymo už suteiktas paslaugas efektyvumą;

  • galima deklaruoti tiek karšto, tiek šalto vandens apskaitos prietaisų rodmenis,

  • kaupia informaciją apie vartotojų sąskaitas bei mokėjimus, pateikia istoriją ir statistiką.

Sistema yra skirta centralizuotai aptarnauti komunalinių paslaugų gavėjus, taip užtikrinant teikiamų paslaugų kokybę ir trumpinant paslaugos suteikimo laiką. Ji leis gyventojų aptarnavimą ir informavimą realizuoti vienoje vietoje, ir tuo pačiu mažins gyventojų sugaištamą laiką ir taupys jų pinigus.

Mokesčių skaičiavimą, sąskaitų išrašymą ir įmokų užskaitymą vykdys UAB „Molėtų švara”.

Papildoma informacija pateikiama skyriuje D.U.K.





Informacija atnaujinta 2023-04-18